In 1979 ben ik samen met mijn vrouw mijn praktijk
begonnen – een oude droom uit de studententijd. Omdat ik
de praktijk graag kleinschalig en overzichtelijk wilde houden
heb ik de praktijk nooit willen uitbreiden met meerdere dierenartsen;
ik vind het prettig om alle patiënten zelf te kennen en te
behandelen.
Vanaf het begin is gekozen voor open inloopspreekuren;
dat werkt efficiënt en voor de eigenaren van dieren is het
prettig te weten dat je altijd twee keer per dag bij ons terecht
kunt zonder lange wachttijden of de noodzaak van een afspraak.
Met het oog op tweeverdieners en starters houden
we bewust iedere werkdag een avondspreekuur, zodat mensen die
na een drukke dag thuiskomen toch nog even naar de dokter kunnen
gaan als er een probleem is.
Bijna 35 jaar ervaring zorgt ervoor dat ik meestal
vrij snel een diagnose kan stellen. Bovendien werk ik meestal
met 2 assistentes (een achter de balie, een bij de behandeltafel),
zodat het spreekuur over het algemeen vlot verloopt; daardoor
zult u zelden lang moeten wachten.
U zult bij ons regelmatig wisselende gezichten tegenkomen;
dit komt omdat wij een erkend opleidingsinstituut zijn voor een
aantal dierenartsassistenten-opleidingen. Daarom lopen er regelmatig
stagiaires bij ons rond.
Efficiënte communicatie tussen eigenaar en
dierenarts is de basis voor elke behandeling. Wij vinden persoonlijk
contact dan ook onontbeerlijk. Dat is de reden dat wij u graag
in levende lijve met uw lieveling op het spreekuur zien verschijnen.
Telefonisch contact is een alternatief, hoewel één
blik op uw huisdier vaak meer zegt dan vijf minuten praten
aan de telefoon.
|